Fogadjunk?!

Tisztelt célközönség. A blog észrevételeket, tippeket ad azoknak a felhasználóknak, akik szeretik a focit és még fogadni is szoktak néha. Tippek melyeket megadok nem feltétlen jönnek be. Sajnos annyira még én sem vagyok nagy spíler, hogy ebből éljek. De talán egy nap. Addig is leírom észrevételeimet a meccsekkel kapcsolatban.

Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Mai napi tippek

2011.02.05. 17:09 gyakos987

 Ma lényegében csak most tudok időt szakítani a tanácsadással. Bár eddig sem voltam túl jó belőle. Nade vágjunk is bele. A mai nap több olyan meccs is van a porondon amire érdemes fogadni. Lássuk is ezeket.

Angol bajnokik:

Két meccset tudnék itt elsősorban kiemelni. Az egyik a Manchester United, a másik a Chelsea győzelme. A ManU a Wolves-sal játszik idegenben. Szerintem itt simán meg lehet tenni a vendéggyőzelmet. Sőt talán a 2gólos különbséget is jó belekalkulálni. A Chelsea otthonába a Liverpool utazik. Hát itt spekulálhatni lehetne ki mit mutat meg a másiknak. Szerintem a Chelsea lelépi a Liverpoolt. Ezt nem Torres miatt mondom. Hanem a bizonyitási vágy miatt.

Spanyol bajnokik:

Itt a Barcelona Villareal meccsre érdemes tenni. A két csapat szerintem behúzza a kötelezőt. A Barca az Atletico Madriddal találkozik akik mostanában nincsennek a helyzet magaslatán foci terén. A Villareal ugyancsak otthon fogadja a Levantet. Itt szerintem a hazaiak már a félidőben behúzzák a 3 pontot.

Ennyit tudtam mára segíteni. Köszönettel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://betsoccer.blog.hu/api/trackback/id/tr722640482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása